2016. január 7., csütörtök

Decemberi Pixibox teszt


Ez volt a 2015-ös év utolsó Pixiboxja. Kellő idő telt el, hogy rövid véleményt tudjak alkot róla.




Schwarzkopf Professional Osis + Flatliner hajkiegyenesítő, hővédő szérum (200ml teljes)

Nagyon megörültem, mikor megláttam a dobozban. Épp azon gondolkodtam, hogy kell egy hővédő a hajamra. Na ez pont az, de ráadásul még hajsimító is. Hajszárítás előtt és simítás előtt használom. Hamar felszívódik, nem hagy ragacsos nyomot. Van egy kis illata, de mikor végzek a hajammal, nem érzem rajta. Szép sima lesz tőle a hajam. Egy- két napig simább, mint szokott lenni e nélkül utána úgy is kimosom.


Uriage AquaPrécis Hidratáló gél-krém normál bőrre (40ml teljes)

Épp krém keresőbe voltam mikor a Pixibe is beraktak egy hidratálót. Nagyon szárad mostanában az arcom és nem tudok vele mit csinálni. Kellemes illatú krémről van szó. Gyorsan beszívódik, nem hagy nyomot és nem zsírosít. Sajnos ez sem oldotta meg a száraz kérdést, de ettől függetlenül jó kis krém.


Artdeco Perfect Volume Mascara vízálló szempillaspirál (teljes)

Hirtelen minden kifogyóba van. Vízállóspirált is akartam venni, és tessék a dobozba ez is volt. Nagyon jó kis spirál. Tényleg szép pillákat csinál. A víz állóságával sincs baj azt is teljesíti. 12 órán simán kitart.


Curaprox Black Is White - fehérítő hatású fogkrém, friss mentolos íz (8ml,minta)

Fura volt elsőre, hogy FEKETE FOGKRÉM....ÚRISTEN mondtam magamba, aztán kipróbáltam. Olvasgattam róla a szórólapokon, hogy mit is tud. Első mosáskor olyan volt mintha széntablettát kentem volna a fogamra. Használat után néztem a fogamat, hogy hátha látszik-e már valami. Addig addig néztem, míg a végen azt láttam, hogy nem fehér hanem inkább szürke lett. Mondom jól néz ki ez se lesz kedvenc. Használgattam és néztem pár nap múlva és akkor már nem szürkének láttam hanem mintha egy minimálisan fehérebb lenne. Bár ettől függetlenül elég drága még a kuponnal is és így nem hiszem, hogy meg veszem.


Uriage Micellás Arclemosó termálvízzel zsíros/kombinált bőrre (50ml, utazó méretű termék)

Ez volt a második Uriage termék a dobozba. Ez is jól szuperált mint a krémje. Kellem illata van, de beszívódás után megszűnik rövid időn belül. Szépen tisztit, nem szárít, nem zsírosít. Spirálból és a tusból mindig marad egy kevés a szemem és azt is szépen leszedi.



Gucci Bamboo - női parfüm (1,5ml, minta)

Újabb jó illat a Pixitől. Azért szeretem a mintákat a dobozból, mert így lehetőségünk van kipróbálni drágább márkától is parfümöket. Igaz nem sok fújásra elég, de arra pont elég, hogy megállapítsuk, hogy valóban tetszik-e az adott illat. Nincs külön tavaszi, nyári vagy épp téli illatom, azt fújom magamra amihez kedvem van. Nem is foglalkozom ezzel, hogy melyiket hova sorolják. Ha tehetem, majd beruházok egyre, de van ára ennek is.  Ez az illat is telitalálat számomra. Sokáig megmarad az illata még este fürdéskor is éreztem. 




Ti meg vettétek? Hogy tetszett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése