2015. november 27., péntek

Szülinapi Pixibox teszt


Végre sikerült letesztelni a szülinapi Pixiboxot. Pár meglepetést tartogatott a doboz az első, amivel találkoztunk az a festhető fedőlap. A festést majdnem sikerült befejezni csak a sárga festése közben kifogyott. Így is elég színes lett szerintem.



L'Oréal Professionnel Série Expert Absolut Repair Lipidum sampon és pakolás (utazó méret)

Nagyon sérült száraz hajra ajánlott és magas fokú táplálást biztosít. Ezt remekül teljesíti mert, használat után azonnal puha és selymes lett tőle a hajam. Kellemes illata van amit, sokáig érzek hajmosás után. Nekem nagyon tetszik el is gondolkodtam azon, hogy beszerzem nagyobb kiszerelésben.



Batiste szárazsampon Original és Blush (2db utazó méretű termék)

Elég ritkán használok szárazsampont. Az első ilyen samponom is a Pixibagből van . Elsőre elég fehérnek tűnt, de jól beledörzsölöm a hajamba így már nem olyan fehér, bár a töveknél megmaradt. Engem végülis nem zavar, de lehetnek olyanok, akiket igen. Használat után sokkal frissebb és illatosabb lett a frizurám. Nap végéig megmarad a tartása. Kicsit mintha dúsítana is. Szerintem érdemes befektetni egy rendes kiszerelésre. 


Stabilo Point 88 Tűfilc 2db (sárga, piros)

Ez a két filc volt a Stabilo meglepetése a dobozhoz. Nem rég vettem Én is egy 10 darabos készletet és pont jól jött ez a doboz. Régebben is volt már ilyenem és meglepően évek múltán is fognak még mindig. Elég drágák de legalább sokáig fognak és sok színben kaphatóak.


Paco Rabanne Olympéa női parfüm (minta)

Nem vagyok egy parfüm szakértő, és nem tudok sok mindent írni róla, de ez az illat újabb nagy kedvenc lett. Eddig Pixijeimbe is mind -mind nagyon jó parfümök voltak. Ha tehetem, megfogom ezt venni. Kellemes illata van és nagyon tartós is. Szeretem az ilyen édeskés illatú parfümöket. 


Curaprox Enzycal Zero fogkrém (minta)

Elég fura íze van olyan gyógynövényes ízű. Elsőre nem ízlett sőt másodszorra se, de meg lehet szokni. Hatásáról csak annyit tudok írni, hogy jól tisztit és az íze hamar elmúlik.


Neogence Hialuronsavas hidratáló eszencia (minta)

Ez egy elég sűrű, átlátszó, gélszerű folyadék. Sokak megijedhetnek tőle elsőre, mert általában töménynek gondolják az ilyen termékeket. De ez nem olyan. Ujjamra cseppentve elég folyós lesz és hamar be is szívódik. Arckrém nélkül is használtam nem láttam nagy változást az arcomon. Arckrémmel is gyorsan beszívódik. 


Bomb Cosmetics Little Hotties illatosító pasztillák (próbacsomag)

Ezek a kis pasztillák nagyon jó illatúak. Őket még nem használtam el, mert nincs hozzá párologtatom. De nem sokára beszerzek egyet. Málnacukorka, pillecukor és málnahab triot kaptam meg. Jelenleg illatosítóként használom őket. Kiraktam a szekrényre, hogy mikor arra járok jó illat, legyen ott. 


La Roche-Posay Toleraine Ultra Fluide arckrém és micellás arclemosó (minta)

Már korában is használtam, La Roche termékeket, nagyon tetszetek. Az arckrém nagyon könnyű és gyorsan beszívódik. Nem zsírosítja a bőrt és nem is irritál.
A micellás víz nekem tetszett bár én csak sima arclemosásra használtam, nem teljes smink lemosásra. Ami fent maradt azt szépen lehozta. 



CC Ceutical CC krém vegyes bőrre (teljes kiszerelésű termék)

Elsőre azt hittem, hogy sötét lesz, mert olyan sötétnek tűnt az üvegben. Felkenve meglepődtem, hogy ahelyett hogy sötét lett volna alig volt fedése. Épp, hogy van egy kis fedése még púderral is. Jól hidratálja az arcomat így alapozó alá használtam, hogy ne legyen annyira száraz az arcom. Gyorsan beszívódik és nem hagy nyomot. 12 óra végére kifényesedik az arcom tőle, akkor meg már úgy is mindegy megyek haza. 



Ez lett volna a 3 éves Pixibox. Jó kis dobozt hoztak össze szerintem. 
Nektek, hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése