2013. október 18., péntek

Avon spray a háton lévő pattanásokra


Már régóta küszködök a pattanásokkal az arcomon és a hátamon is. Van mikor kevesebb és van mikor több van rajtam.
Ez pont jól jött, mert előjöttek újra a hátamon is.



Mára már nincs olyan sok pattim mint serdülő korom küszöbén, de még mindig akadnak. A nagy melegbe a hátamon is, több  kijött így jött az ötlet, hogy megrendeljem ezt a terméket.


2% szalicil savat tartalmaz, amit a gyulladáscsökkentő és kémiai hámlasztó hatásáról ismerünk és szeretünk. A szalicil sav képes a pórusokba bejutni és eltávolítani a pórusokat eltömítő elhalt hámsejtektől. Emellett pedig gyulladáscsökkentő hatása is van, ami miatt megfelelő a mitesszeres, pattanásos bőr kezelésére.


Folyamatosan használtam és tényleg használ. Szépen vissza húzódtak a vállamon, a hátamon a pattik nyom nélkül. Valamire allergiás lettem, tele lettem apró kiütésekkel is. Rá fújtam és szépen vissza húzódtak tőle a kiütések.
Elsőnek mikor bebujtattam a hátamat kicsit hirtelen ért, hogy olyan hideg volt, pedig nem tároltam hűvös helyen csak a szobába. Ez még most is meg van. :D

Az illata azt nem tudom mihez hasonlítani. Erős, kicsit olyan fertőtlenítős, de szerencsére hamar elillan és nem érezni.

A csomagolása sima átlátszó fújós flakon. Nincs benne hajtógáz, ami környezet barát.


Ha elfogy ezt is újra veszem majd, hogy kéznél legyen amikor szükség van rá.

Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése