2017. április 21., péntek

Giga - mega elfogytak Tusfürők 1. rész



Összegyűlt egy kis adag kifogyott  doboz és flakon az elmúlt évek alatt. Több részbe fogok bemutatni őket lesz olyan amiről külön posztot írok, de lesz olyan is amiről csak a elfogyotas posztba írok egy rövid véleményt. Ebbe a posztba  a tusfürdőkről lesz szó. Végre kidobhatom őket. 



Ezeket a tusfürdős flakonokat raktam el. Persze azért többet is használtam. Anno ezeket gondoltam különlegesnek és elraktam, hogy majd írok róluk....ennek most jött el az ideje.


Fleur de Sante Stimulating és Relaxing Shower gel.
Róluk már írtam korában.


Fleur de Sante Nature'S Secret Cloudberry tusfürdő.
Erről mér korában írtam.


Bioderma Atoderm tápláló mosakodókrém.
Egy régebbi Pixiboxba volt ez a mosakodókrém. Elég jó kis krém volt. Puha és selymes lett tőle a bőröm, de a végére mire elfogyott volna addigra allergiás lettem rá és kis apró pattanásszerű pöttyök, jöttek ki rajtam. Ezt ne vettem újra emiatt.

Pussy Deluxe tusfürdő.
Ez is egy korábbi Pixibagbe volt. Semmi extra nem volt ebbe a tusfürdőbe. Jól tisztított és nem szárította a bőrömet.

Fruttini Cherry Vanilla bőrradir.
A dm-be vettem még régebben.  Nagyon jó kis bőrradír volt. Kellemes jó illatú az egész fürdőt belengte. Erős szemcséjű ami, jól radírozott. Utána puha és sima lett a bőröm.


Limitált kiadású Balea Mango Mambo és Carambola Lambada tusfürdők.
Mindkettő kellemes illatú tusfürdő volt. Ezek is belengték az egész fürdőszobát. Jól tisztítottak és nem szárítottak. Újra venném, ha lehetne még kapni.




Ti mit próbáltatok ki belőlük? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése