2017. április 23., vasárnap

Giga - mega elfogytak testápolók és kézkrémek 2.rész


Itt a folytatása a nagy elfogytak posztnak most a testápoló és a kézkrémek kerültek elő.
Lássuk, hogy mik ezek: 



Oriflame Swedish Spa bőrmegújító éjszakai kézkrém.
Jó kis krém volt ha lehetne újra venném. Azt hiszem ez az eddigi legjobb kézkrém ami próbáltam. A munkába kesztyűt kell viselni ami meg viseli a kezeimet. E krém mellett nem száradtak ki a kezeim. Puha és selymes volt. 


Neutrogena Norwegia formula Sarki szederrel
Róluk külön posztba írok majd.


Alverde testvaj szett
Róluk is külön posztba írok majd. 


Uriage Eau Thermale Silk Body testápoló tej
Külön posztba írok majd róla.


Avon foot works zöld tea es mentafrissítő lábspray
Szeretem az Avonak a lábsprayeit, mert olyan mintha tényleg hűsítené és lejjebb vinni a dagadást a lábamba. Kellemes illatú és hűsítő volt ez a spray. Ha találtam volna még, ilyet újra venném.

Avon Care 3in1 kéz- és körömápoló krém argonolajjal, glicerinnel és E- vitaminal 
Semmi extra nem volt ebbe a krémbe. Kellemes illatú krém volt. Puha és sima lett tőle a kezem de hamar kiszáradt. Nem venném újra.

Avon Care Cocoa Butter hidratáló kézkrém kakaóvajjal és E-vitaminal
Ettől a krémtől se ájultam el. Az illata miatt vettem meg igazából. Puha lett tőle a kezem, de mint a másiknál ez se tartót sokáig. Nem venném újra. 


Isana Q10 kézkrém Anti - Age 
Ezt is a kiszáradt kezeim miatt vettem. Mondjuk úgy, hogy elhasználtam. Puha lett a kezem, de ez se nyújtott hosszú megoldást rá.



Fleur de Santé Cloudberry testvaj, Fleur de Santé Stimulating testápoló, Fleur de Santé Relaxing testápoló 
Róluk már írtam korábban.


Nivea pure & natural kézkrém
Ezt is a kéz szárasságomra vettem, ez se vált be annyira rá. Elkenegetem, de nem vált be hosszabb távon sajnos. Plusz negatívum, hogy a tubusról elég hamar elkezdett peregni a festék vagy a matrica ami rá van rakva. Ez látszik is a képen. Kellemes illata van, puha lett tőle a kezem, de a fő problémámra nem hozott megoldást. Nem venném újra.


Essence 24h hand protection kézkrém
Hasonló véleményen vagyok mint az előző kézkrémeknél. Az illata nagyon jó, azt szeretem is ezeknek a krémeknek, de a hidratálása az nem sok. Lehet, hogy csak nekem nagyok az elvárásaim, de nem maradnak sokáig puhák a kezeim ezektől a krémektől sem. Pedig azért vettem meg ezt is, hogy majd jó puha lesz. Egyszer meglehetett venni.


Eucerin ph5 Intenzív testápoló
Pixiboxba volt benne egy kis minta ként. Jó kis testápoló ez. Nem hagy zsíros nyomot és jól hidratált. Csak mivel minta ezért hamar elfogyott. Szívesen újra venném csak egy kicsit drága.


Calen- dula Floren körömvirágos testápoló
Nem csak a kezeim száradnak, de a lábam is szokott viszketni. Nincs semmi külső nyom rajta se száraz folt vagy valami hasonló csak simán viszket. Puha lett tőle a bőröm, de a viszketés hosszabb távon nem maradt el sajnos. Nem hagyott zsíros érzettet.



Ennyi lett volna a testápoló elfogytak poszt. Ti használtatok valamit ezekből? Hogy vált be? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése