2016. október 23., vasárnap

Szülinapi Pixibox teszt


Immár 4 éve van a mi kis hazánknak is saját kis beauty doboza. Most egy szülinapi dobozzal rukkoltak el.
Lássuk, hogy az Én dobozomba mi volt:



A már jól megszokott Piximagazin találjuk a doboz tetején. A magazinban volt kettő féle termék minta is.


Clinique Pep- start HydroRush Moistirizer : Egész napos hidratálást és Uv védelmet ígér. Egyszer használtam túl sok változást nem láttam. Gyorsan beszívódott és hidratál.
Ára: kb. 8000Ft 50ml

Bc Repair Rescue Nutri Shield szérum: Feltölti a haj belső szerkezetét és kisimítja az egyenetlen felületét. Emelet véd az Uv sugárzás ellen és még a hajformázók hőjétől is, védi a hajszálakat. Ezt még nem próbáltam ki. 
Ára: kb: 5079Ft 2x28ml

Helyet kapot még a szokásos termékleíró papirka és 2 év matrica is amivel kidekorálhatjuk a dobozunkat.


Clinique Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturizer : Megakadályozza az öregedés első jeleinek kialakulását és a bőr további károsodását. Összetett hatása révén hidratálja, védi és regenerálja a bőrt. A javított összetétel az érzelmi és a pszichés stressz bőrre gyakorolt negatív hatásait semlegesítő technológiát alkalmaz.
Esténként szoktam használni. Gyorsan beszívódik és nem hagy nyomot. Nincs különleges illata, olyan semleges.
Ára: kb 15900Ft 50ml


Paco Rabanne 1 Million Privé férfi és Lady Million Orivé női parfüm (1,5ml):
Próbáltam mind a két illatot a csuklómon. Elég sokáig megmaradt. A nőinek tetszik az illata, de a férfié annyira nem jön be.
Ára: Férfi: kb 19000Ft 100ml és a női: kb 20000Ft 50ml


Uriage Silky Body - testápoló tej: Testápol tej termálvíz, hyaluronsav és shea vaj comlex tartalma révén a nap által megviselt bőrödet hidratálttá és bársonyosan puhává varázsolja!
Gyorsan félszívódót a krém. Puha és sima lett tőle a bőröm. Nem hagy nyomot. 
Ára: kb 4040Ft 


Eucerin pH5 Intenzív testápoló és olajtusfürdő: Támogatja a bőr enzimaktivitását, ápolja és védi a bőrt a kiszáradástól.
Az olaj tusfürdőt már próbáltam és meglepődtem. Azt hittem, hogy olyan olajos hatása lesz. De amit felkentem a vizes bőrömre elkezdet habzani és könnyű volt eloszlatni a bőrömön. Könnyen lemosható és nem hagy olajos nyomot. Amit éreztem utána puha és selymes lett a bőröm tőle.

Gyengéd, mégis hatékony testápoló, az érzékeny bőr igényeinek. A hatóanyag összetétel belülről erősíti a bőr védekezőrendszerét, s ezáltal segít helyreállítani a pH-szintet. 
A testápolot még nem próbáltam az Uriaget használom.
Ára:Testápoló kb 2500Ft 200ml, olajtusfürdő: 2500Ft 200ml


Revlon Grow Luscious Plumping: Hosszabb, teltebb pillák. Egyszer próbáltam szép hosszú pilákat csinált.Nem irritál. 
Ára: kb 3460Ft


Marionnaud - tus és szemöldök ecset 22: Ez a ferdére vágott ecset természetes szőrből készült és könnyen rajzolhatóak vele a precíz vonalak. Ideális por állagú vagy akár krémes szemhéjfesték felvitelre, illetve a szemöldök formázására.
Ne próbáltam még ki, de megnéztem és tényleg puhák a ecset szálai.
Ára: kb: 1290Ft

Helyet kapot a dobozba  még egy Boldog szülinapos lufi is.


Ilyen lett az Én dobozkám dekorálás után.



Ti dobozotok milyen lett? Hogy tetszett ez a doboz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése