2015. október 30., péntek

Balea arclemosó tonik mandulavirág kivonattal


Igazából nem szoktam ilyen tonikokat használni, de most nem akartam sokat költeni rá. Sokáig nem is használtam, mert pont volt egy másik.

"Gyengéden és alaposan tisztítja a bőrt. A mandulavirág kivonat kíméletesen megtisztítja a bőrt, anélkül, hogy irritálná azt és támogatja a hidratáltságot. Nem tartalmaz alkoholt."

Általában problémás bőrre való tonikot használok, mert még mai napig előjönnek azok a fránya pattanások. Szerencsére már nem sok. Ennél a toniknál igazából az olcsó ár volt a szempont. Tudtam, hogy elfog fogyni a tonikom, de viszont nem akartam drágát venni. Így kötöttem ki a Baleanál. Végig szaglásztam az összes tonikot és néztem közbe, hogy mit is tudnak. Végül erre eset a választás.

Száraz és érzékeny bőrre való. Nekem vegyes bőröm van, így elég nehéz kiválasztani, hogy melyik is a legmegfelelőbb tonik. Elég sokszor szokott száradni az arcom, és miután bekenem valamilyen tiszttó termékkel egy pár óra múlva kifényesedik az egész arcom.Teljesen mindegy, hogy épp száraz, vagy épp vegyes bőrre való terméket használok. 
Kellemes illata van. Nem hagy ragacsos érzetet maga után. Nem szárította az arcomat. Jól tisztit és kellemes felfrissült érzettet hagyott maga után. Nem jött ki tőle több pattanás, mint ami szokott.


Ti próbáltátok már? Hogy tetszett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése