2013. december 12., csütörtök

Novemberi kedvencek


Olyan gyorsan telik az idő, hogy lassan december közepe lesz és mire feleszmélek már itt az év vége is.
Összegyűjtögettem a novemberi kedvenceket egy kupacba. Elég sokat használtam őket, sőt volt, amit napi szinten is.
 


Playboy Pinup és Natural Star Tutti Fruti parfümök

Mindkettőt nagyon szeretem, felváltva használom őket. A Pinup olyan édeskés illatú, de nem túl tömény, amitől az ember már hányingert vagy fejfájást kap.
A Tutti Fruti is egy édeskés illat, kifújva viszont a gyümölcsös illata érződik.


MaxEpil és Avon Fűszeres narancs és gyömbéres kéz és testápoló

A Maxepilről már írtam korábban. Jó kis krém, valóban hatásos a szőrnövekedéssel szembe. Lassítja azok növekedését és még hidratálja is a kezelt felületet. Kellemes illatú. Korábban már írtam róla: ITT
Az Avonos testápolót ezt szinte minden este használtam novemberbe. Nagyon jól hidratálta a lábamat és nem viszkettem utána. Elég száraz a bőröm a lábamon és még viszketni is szokott.


Varga hajcseppes sampon, Dove Nourishing Oil Care, Avon Avokádó és makadámdió hajpakolás, Gliss Kur Ultimate Repair sapon és balzsam.

A Varga hajcseppes sampontól nem hullot annyira a hajam. Lehet, hogy ki kéne próbálni a cseppeket is.
A Dove-os hajápolót minden hajsimítás előtt használtam, de miután le lett szívatva a hajam azóta minden hajszárítás előtt. Utána könnyebben tudom kifésülni a hajamat még vizesen és sokkal puhábbak is.
A Gliss Kuros sampontól puha lett a hajam és kevésbé száraz. A balzsam használatkor érezni lehet már vizesen is, hogy felpuhította még jobban a hajszálakat.
Az Avonos hajpakolást ezt egyszerűen imádon. Csodát tett a szivatott hajammal. Ettől is pihe -puha lett. A samponjával együtt használtam. Már újra is vettem őket szettbe annyira meg szeretem őket.
Ezeket felváltva használom.



Garnier BB krém, Rexona Maximum Protection, Manhattan korrektor, Avon Ideal Flawless alapozó, Max Factor 2000 Calorie vízálló szempillaspirál, Essence I love Stage szemhéjalapozó, Alverde szemöldök fixálló zselé

BB krém jó kis krém, csak egy kicsit sötét lett. Csomagba vettem és nem volt rajta az árnyalat meg jelöve és persze be le se lehetett nézni. Jó a fedése, szépen elfedi a mitesszereimet. Szerencsére mostanában már nincsenek pattanásaim. Kellemes illatú. Alapozó alá szoktam használni.
Rexona izzadságátlóját már 3x-ra vettem újra. Még mindig hatásos nekem, nem izzadok tőle. Korábban már írtam róla: ITT
Avon alapozóját is nagyon szeretem. Szép fedése és kellemes illata van. Korábban már írtam róla: ITT
Manhattenes korrektor is nagyon szeretem. Szépen elfedi a bőrhibákat és olyan, mintha gyorsabban is gyógyulnának a kis rondaságok. Korábban már írtam róla: ITT 
Mf 2000 Calorie szempillaspirált is nagyon szeretem. Többnyire vízálló spirált használok, mert elég sokat könnyezik a szemem. Tényleg vízálló és nem kenődik el. Még úgy is jól lehet használni, ha egy másik spirált használok alá.
Essence I love Stage szemhéjalapozó ezt is minden sminkeléskor használom. Ha nem is festem ki a szemem valamilyen színre, akkor csupán csak a szem alatti karikákra és a bőrhibákra használom. Szépen meg maradnak a felkent színek és sokáig tartós marad. Nem ül meg a ráncokba se. Most fogom 3x-ra újra venni. Korábban  már írtam róla: ITT
Alverde szemöldök fixáló zselé szépen meg tartja a szőrszálakat és sokáig meg is tartja. 



Ti nektek mik voltak a kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése