2013. szeptember 2., hétfő

Alverde color & care ajakrúzs teszt


Még régebben betértem a Dm-be és újra voltak  akciók. Már csak 2-3 féle rúzs volt az akciós állványon és nekem erre a színre eset a választásom.

Alverde color & care ajakrúzs



56 Plum Berry árnyalatba vettem meg. Itt a képen világosabbnak tűnik, mint amilyen valójában, de ettől még fel kenve nem olyan feltűnő.

Külseje letisztult, sima szürke. Nem sok minta van rajta. Zölddel fel van írva rá az Alverde Naturkosmetik név és még egy kis info a rúzsról.

Sima tekerős, mint minden ilyen fajta rúzs. Egy kis rúzs illata van és íze nincs.

Eleinte féltem ettől a színtől, mert elég világos bőröm van, de már látom, hogy nem volt rá okom.
Használatkor könnyen kenhető, krémes állagú, enyhén csillogó rúzs. A csillogása nem feltűnő inkább egy kis fényt ad az ajkaknak. Nem ragad, és ami fontos nem száradnak tőle az ajkaim.

Viszonylag elég tartós, de evés iváskor ugyan úgy kopik valamennyire. 12 óra alatt többször kentem újra. Nem kopik csúnyán, foltosan, hanem egyenletesen.

Ára:1099Ft-ról  549Ft-ra volt leértékelve.

Vakuval a kézfejemen:


Kicsit csillogó a vakutól, de felkenve már nem ilyen erős a fénye.



Simán az ajkaim. (Most láttam csak hogy milyen hóka is)

És kikenve. Ilyen szép színe van, nem erős, de nem is olyan halvány


Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése