2013. július 12., péntek

Új Pixibox: Summer


Ez egy nyári külön kiadás, azért a Summer név.
Nyári strandoláshoz találták ki a mostani dobozt.
A doboz 8db teljes kiszerelésű  termékből áll. Volt hozzá 2 újságot is meg egy textil táskát, amibe bele tették az egészet.

Ez  mostani kifejezetten tetszik nekem, bár számomra az újságokba van egy kis szépség hiba, de arra majd kicsit később térek ki.


Lássuk egyenként:

A doboz helyet táska. :D


Dove Beuty Blossom bőrtápláló testápoló.

Narancsvirág illta van.
Nem szoktam sokat testápolót használni, inkább szőrtelenítés után, mert elég érzékeny a bőröm. De ezután nem pirosodott ki a lábam és szép puha maradt. Az illata az meg valami fenomális, nekem nagyon bejön ez az illat. Limitált kiadású.
Ára: kb 1199 Ft 250ml


Dove Beuty Blossom Bőrtápláló krémtusfürdő 

Ennek is narancsvirág illata van és párja a testápolónak.
Kellemes illata van és krémes állaga. Jól habzik és jól tisztit.
Ára: Kb 699Ft 250 ml



Dove Nourishing Oil Care hajon hagyható kondicionáló spray

Kipróbáltam egyszer hajmosás után. Szárítás után sima és puha lett tőle a haja. Simítás előtt is használtam, nem tűnt fel annyira hogy simább vagy tartósabb lett volna.

Ára: kb: 1099Ft 200ml


Hell Summer Cool

Már ittam ilyet egy párszor. Jó íze van.

Ára: bolt válogatja 139-220Ft


Impulse Into Glamour Sandalwood & Vanilla Dezodor

Kellemes illata van. Még nem próbáltam ki rendesen.

Ára: árat nem találtam. 75 ml


Bioderma Photoderm Max Ultra- Fluide Spf50+ fényvédő arcra

Még nem próbáltam ki.

Ára: 4630Ft. 40ml



Rexona Maximum Protection izzadásgátló krém dezodor

2x próbáltam és nem izzadtam tőle, bár nem igazán volt az a nagy meleg utóbbi két napba. Majd még kiderül, hogy ennyire fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket.

Ára: 1399Ft 45ml



Signal White Now Triple Power fogfehérítő fogkrém

Nem igazán hiszek ezekbe a fogkrémekbe. Egyiktől se kaptam hosszabb változást, bár nem is vártam. Fogmosás után fehérebb lett a fogam tőle, de azt még nem tudom, hogy mennyire lesz tartós az eredmény.

Ára: 699Ft 50ml


És a két újság:

Instyle és Joy magazin

A két újság szépség hibája az, hogy nem a legfrissebb számukat kaptuk meg.
Az Instyle májusi a Joy pedig júniusi. Bár így is jó olvasni valók lesznek.

Ára: Instyle: 795Ft
        Joy: 295Ft



Egy 25% könyv kupon és a szokásos üdvözlő kártya is helyet talált benne.

Még egyszer együtt a csipet csapat.

Ti meg vettétek? Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése