2013. július 15., hétfő

TRN: Vanish teszt csomag



Nemrégiben bekerültem Én is a Trn tesztelő csapatába, ahonnan kaptam egy csomag Vanish Oxi Action csomagot.
Küldtek saját része tesztelni valót és tovább adható termékmintákat is, amiket ismerősöknek, barátoknak lehet tovább adni.

A csomag tartalma:

Saját használatra: 


  • 1x1,5L Vanish Oxi Action folyadék
  • 1x500g Vanish Oxi Action White por
  • Projektmenetrend brosúra - a trn általános szájreklám ösztönző dokumentuma - mely háttér információkat tartalmaz a Vanish Oxi Action termékekkel kapcsolatban, valamit, rengeteg kommunikációt, inspiráló ötletet.
  • Piackutatási kérdőívek (40 oldalas brosúra) a barátokkal és családdal folytatott beszélgetéshez.


Amiket tovább lehet adni:


  • 17x100m Vanish Oxi Action folyadék termékminta
  • 17x30g Vanish Ox Crystal White por termékminta
  • 17x Treat & Go előkezelő kupak
  • 17x Treat & Go előkezelő kanál
  • 17x Vanish Oxi Action információs szórólap.





Vanish Oxi Action Liquid - folyékony folteltávolító 1,5l



Vanish Oxi Action Crystal white - fehérítő és folt eltávolító por 500g





17x100ml Vanish Oxi Action folyadék termékminta



17x30g Vanish Ox Crystal White por termékminta






Treat & Go előkezelő kupak és kanál a könnyebb folt eltávolításhoz


Üdvözlő levél, kérdőívek, termék tájékoztatók







Nagyon örültem, hogy végre Én is bekerültem a csapatba. Többször is jelentkeztem a projektekbe, de nem jutottam be.

Ha Ti is szeretnétek jelentkezni, akkor itt meg tehetitek:  jelentkezés

2 megjegyzés:

  1. Érdekesen hangzik, nem a megszokott termékeket tesztelik. Én még gondolkodtam ezen régen, de mindig lemondtam róla.

    VálaszTörlés