2012. október 15., hétfő

Maybelline Color Tattoo 24 HR Teszt


A Maybelline szemfestékekről hoztam nektek egy kis tesztet.

Hat árnyalatban kapható  nálunk, ami el szokott térni a külföldi kínálatól:

- Arany
- Ezüst
- Bronz
- Fekete
- Türkiz
- Lila

Volt nekem is szerencsém 3 színt kipróbálni.
- 36-On and on Bronze
- 20- Turquoise Forever
- 60- Timeless Black

Krémes gél állagú, kicsi üveg tégelyben van, aminek a tetejét egy műanyag kupak zárja. Nagyon egyszerűen lehet használni. Felkenhetjük az ujjunkkal és ecsetel is. Krémes állagának és hosszan tartó tartóssága révén még személyalapnak is lehet használni. Ráadásul nem csak szemfestékként, hanem tus vonalként is meg állja a helyét. Egy rétegben elég halványak, inkább csak fényt adnak a szemnek.


Tartóssága meg kell, mondjam, hogy Szuper. Alig tudtam leszedni a sminkelmosóval. A kezemen mikor kipróbáltam először, többszöri kézmosás utána se jött le, csak fürdéskor. Felkenés után elég hamar megszárad. Egész napot kibírt a szememen. Szem vakarás hatására se mozdult el a helyéről a festék.
Olyan 1900 és 2000 Ft között van az ára. Szerintem megéri megvenni.

Kicsit közelebbről



Nektek, hogy tetszik ez a szemfesték? 

2 megjegyzés: