2012. augusztus 21., kedd

Garnier arctisztítóim


Ezeket használom arctisztításhoz már egy ideje.

Már régóta szenvedek a pattanásoktól. Sajnos. A bőröm elég problémás egyszerre szokott száraz és zsíros lenni. Ilyenkor olyan, mintha hámlana az arcom. De közbe még ki is fénylik. Sok mindent próbáltam, de igazi sikert nem nagyon értem el max átmenetit. Ami hatásosnak bizonyult az az Ilcsi volt, de az is elfogyott és nem tudtam újra venni, ezért más után kellet néznem és a választás rájuk eset.

Lássuk őket egyenként:

Garnier Essentials száraz bőrre



Ez egy habzó arclemosó krém, amely tisztítja és nyugtatja a bőrt.

Amit tapasztaltam: Legelőször mikor meg mostam vele az arcomat, látszott, hogy tényleg tisztább lett az arcom, de mostanában már nem tűnik annyira fel, vagy csak hozzászokott a bőröm. A képen látszik, hogy már nem sok van benne. Naponta egyszer este használtam. Bármit kennek a bőrömre egy idő után kifényesedik és ezért használtam csak este lefekvés előtt.
Benedvesített arcra felvittem és jól át masszírozom vele aztán lemosom.
990ft-ért vettem még tavaly év végén.

Garnier Essentials Frissítő tonik vitaminnal


A méregtelenítő szőlő kivonattal és a B5 Pro- vitaminnal gazdagított Garnier Essentials frissítő tonik vitaminnal eltávolítja a bőrön maradt utolsó szennyeződéseket. Bőre tiszta lesz, friss és tonizált.

Amit tapasztaltam: Tisztább és friss lett tőle az arcom. A vattán látszott, hogy talált még szennyeződést a bőrömön a lemosó után. Ebből már csak egy kicsike van az alján. A kozmetikus ajánlotta, hogy zsírosodó bőre jók a szőlő kivonatos termékek. Ezért eset erre a választásom.
990Ft-ért vettem az arclemosóval együtt.


Garnier Pure Active 24 órás hidratáló arckrém pattanások ellen



Intenzív kezelésre van szükségem a pattanások és az zsíros bőr ellen, mely ugyanakkor hidratálja és ápolja a bőröm.
    Rendkívüli mattító, hidratáló összetétele javítja a bőr minőségét, és látványosan csökkenti a faggyútermelést, javítva a bőr textúráját és tónusát. Eredményképpen a bőr megtisztul, a pattanások csökkennek, az arcbőr ragyogó.


Amit tapasztaltam:  Puhább lett tőle az arcom és kevesebb pattim is lett, de több  hatást nagyon nem ért el nálam. A mitesszerek ugyan úgy meg maradtak és ugyan úgy zsírosodott a bőröm. És néha ugyan úgy száradt az arcom, mint ahogy szokott.

1300Ft körül vettem a Dm-be még tavaly.

Összegezve nem vártam csodát nem is kaptam. Az biztos, hogy tisztább és puhábbnak éreztem az arcomat tőlük, de a pattikat nem tüntette el és a zsírosodás is meg maradt.
Még nem vettem újra őket, de lehet, hogy mást fogok majd kipróbálni, ha ezek elfogynak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése